Επιστροφές – Αλλαγές προϊόντων

Πολιτική Επιστροφών – Αλλαγών

Σκοπός μας είναι η απόλυτη ικανοποίησή σας

Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, δεν είστε ικανοποιημένος/η με την παραγγελία σας, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για επιστροφή/αλλαγή των προϊόντων που αγοράσατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών, από την ημερομηνία κατά την οποία τα παραλάβατε από το balloon.gr. Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν, μόνο μέσω των εταιριών μεταφοράς που υποδεικνύεται από την εταιρία (Γενική Ταχυδρομική, ΕΛΤΑ Courier). Σε περίπτωση που χρησιμοποιήσετε διαφορετική εταιρία μεταφοράς από αυτή που προτείνεται από τo balloon.gr, το δέμα αποστέλλεται με χρέωση του αποστολέα.

Όροι και Προϋποθέσεις Επιστροφής

Το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής των προϊόντων, θεωρείται ότι ασκήθηκε ορθώς, εφόσον έχουν τηρηθεί πλήρως οι εξής προϋποθέσεις:

  1. έχουν επιστραφεί στην εταιρία εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος (άθικτα με τη συσκευασία τους)
  2. τα προϊόντα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, τροποποιηθεί ή καταστραφεί από εσάς ή από τρίτους
  3. η ετικέτα ταυτοποίησης προϊόντος παραμένει επικολλημένη στα προϊόντα μαζί με το “διακριτικό σήμανσης”
  4. δεν είναι χειροποίητα ή/και προσωποποιημένα προϊόντα. (Εκτός κι αν έχει σταλεί από την εταιρεία, διαφορετικό προϊόν από αυτό που έχει παραγγείλει ο πελάτης)
  5. τα προϊόντα έχουν επιστραφεί μαζί με το συνοδευτικό έγγραφο αγοράς (απόδειξη) και το  έντυπο επιστροφής – αλλαγής  (το οποίο μπορεί να σταλεί συμπληρωμένο και μέσω email).

Εάν κι εφ’ όσον έχετε τηρήσει όλες τις ως άνω προϋποθέσεις, η εταιρία θα σας επιστρέψει το αντίτιμο των αγορασμένων προϊόντων. Εσείς θα επιβαρυνθείτε μόνο με τα έξοδα αποστολής, καθώς και τα έξοδα για την επιστροφή τους. Θα ειδοποιηθείτε σε περίπτωση που τα επιστραφέντα προϊόντα δεν μπορούν να γίνουν δεκτά. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να επιλέξετε να σας παραδοθούν τα προϊόντα δίχως επιβάρυνση. Εάν αρνηθείτε την ως άνω παράδοση, η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να κρατήσει τα προϊόντα και το ποσό που πληρώσατε για την αγορά τους.

Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που παραλάβετε προϊόντα ελαττωματικά ή διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε μπορείτε να τα επιστρέψετε με την ίδια υπηρεσία μεταφοράς, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση, επιλέγοντας την αποστολή με χρέωση παραλήπτη.

Χρόνοι και Διαδικασίες για τις Επιστροφές

Αφού η εταιρία λάβει τα επιστραφέντα προϊόντα και ελέγξει ότι πληρούν όλες τις προϋποθέσεις, που αναφέρονται παραπάνω, θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω τηλεφώνου ή email για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή των προϊόντων ή η επιστροφή των χρημάτων. Ανεξαρτήτως του τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήσατε (Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα, Κατάθεση σε τράπεζα, Πληρωμή με Αντικαταβολή), η διαδικασία για την επιστροφή χρημάτων θα ολοκληρωθεί από την μεριά της εταιρίας, εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος από την εταιρία.

Η χρονική περίοδος για την επιστροφή του ποσού που πληρώσατε για την αγορά των επιστραφέντων προϊόντων εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε: 
– αγορά μέσω Πιστωτικής/ Χρεωστικής Κάρτας: ο χρόνος επιστροφής του χρηματικού ποσού θα εξαρτηθεί από τις πολιτικές της εταιρίας έκδοσης της κάρτας.
Στην περίπτωση δώρων, η επιστροφή των ποσών που καταβάλλονται για αγορές θα γίνεται στο άτομο που πραγματοποίησε την πληρωμή.